SOFIE: Inte helt på topp!

Nej, precis, allt känns inte helt på topp för tillfället. Lite för mycket tankar o funderingar kring allt tror jag, jobbigt men ändå på något sätt lite intressant..
Plus att jag åkt på värsta förklyningen, alldeles i lagom tid till när man skulle komma igång med träningen fullt igen efter en ganska slapp sommar. Är det inte typiskt så säg.
Men men, med en massa vatten o sömn, tabletter som Esberitox o Sinova så känns det som att det går åt rätt håll nu! 
                                                               

                                     
Just det, jag måste berätta! I måndags em åkte vi(familjen min) ut en sväng med båten för lite sol bad o grillning. Vi åkte ut o la till vid en klippa där vi stannade i ungefär 3 timmar, och under den tiden såg vi hela 5 stycken ORMAR! (som tur var bara snokar) Helt sjukt!
MEN det roliga
sen också, när vi är påväg hem därifrån så tar vi fram sjökortet för att kolla efter vad stället hette, och vad tror ni det stod om inte "ORMHOLMEN" .. 
                                  








Det är riktigt härligt väder ute nu,  varmt o skönt även på kvällen, underbart! Det är dags för en skön promenad ner till vattnet med gulle Ida! Ring om ni andra får "återbud" hehe ..
                                                                                     
 
Vi ses! <3

Vad önskas?
Postat av: IDA

hahahaha men va i helvete haru hitatt för bild och hur full va jag inte där lixom??!! haha kissar på mig!!

2009-08-06 @ 11:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0