SOFFI: KRÄFTSKIVA / STELLAS LAND!

                          
         

På fredag är det dags för årets första kräftskiva! (med det menar jag att vi självklart kommer anordna fler under året)
Planen är ju då, som ni alla nog redan vet, att åka över till Stellas land, BRISHOLMEN!

Sara o Ida ska vara i Hby gård klockan 14 för att lämna in ett cv(önskar er lycka till!), vilket innebär att vi får åka ut lite senare än tänkt. Så därför tänkte jag höra om vi ska bestämma att alla som ska med träffas i Hby gård kl 15? (förutom Fia jag vet att du jobbar till senare)
Då kan vi gå i samlad trupp till Ica o Systemet för att handla mat, dricka o dylikt som vi lär behöva under det kommande dygnet. Ida har lovat att handla 2 pkt kräftor imorgon (som vi alla splittar på förutom Stella förstås) så att de kan tina under natten.

Stella - du sa tidigare att din mamma erbjöd sig att köra en bit, vet du om det fortfarande är ok? (a) 

Johanna jag hoppas verkligen att du hinner o bli frisk så du kan joina oss :) KRYA PÅ DIG HJÄRTAT<3
Och typiskt att det lyckades bli en dubbelbokning Lina, riktigt synd:( (Du vet vart vi befinner oss om nånting skiter sig.. (hoppashoppas!) nee förlåt .. ni får det säkert toppen bra i halmstad men kör fan försiktigt!!)

Vad sägs om detta? Passar det alla? :)

PUSS&KRAM

 
Mvh Dagisfröken


Vad önskas?
Postat av: Johanna

Hinner jag bli frisk så passar det mig iaf... Håll tummarna?"

2009-08-12 @ 21:08:46
Postat av: Stella

Mamma kan skjussa 4 stycken av oss hela vägen ut till landet, men vill inte ha för många i bilen då det är n bit.. När vi ska hem kan va antagligen få skjuss till Gustavsberg då mamma o pappa ändå ska ut till landet o det är en kortare bit så då kan vi knö in oss :) Så vilka 4 som åker i bilen vet jag inte? Puss

2009-08-12 @ 22:25:47
Postat av: Fia

HAHAHAHAHA bästa teckningen ever!! Soffi!

2009-08-14 @ 11:34:14
Postat av: Sara

har du gjort den där aldeles själv???

2009-08-14 @ 11:44:49
Postat av: suff

hahaha nej det är Ida som gjort bilden för länge sen! Den e så läskigt bra! UNDERBART IDA :D

2009-08-15 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0