SOFFI: HELGEN @ BRISHOLMEN

Var superlyckad!

Däremot höll den först på att inte ens bli av.. båten som vi skulle ta över till ön vägrade starta, men tack vare Stellas snälla grannar så löste det sig ändå! 
Kvällen bestod sen av en hel del kräftor, baguetter, rosé, snaps + visor, chips, glada människor, dans, "landet lekar" och mycket mer. UNDERBART! 

Lördagen däremot. Började inte direkt bra, MEN som vi förtjänade tror jag. Vi väcktes av ett fjädrans fågelliv utanför fönstren, skator o kråkor.. 
"Vart ställdes soppåsarna med allt kräftskal?" .. "OJ!"  "HELVETE!" 
Steiiar kliver upp o kikar ut.. Jo men visst, kräftskal/huvuden/kroppar, servetter o skräp överallt på hela verandan o runt på trädgården. Sjukt skrattretande. Men det var det väl värt antar jag?

Efter den städningen blev det frulle o ett tappert försök till o sola en stund nere på bryggan men helt otippat så hamnade vi i en hög med bakislunch o film på soffan. Mys! 

Tack för en toppenhelg friends! Ni är som alltid bäst! 

Dessvärre har jag inga bilder att bidra med från kvällen, utan de tror jag att Sara Stella eller Fia får stå för! Dock så kan jag tänka mig att minst hälften av de är förbjudna att lägga upp(både här o på facebook).. Ni vet hur det slutar när man kommer ut på landet. Hehe 


Innan jag glömmer det så ska jag passa på att fråga vad alla tänkt inför helgen? Jag o Lina har nämligen pratat lite om en till kräftskiva NU på lördag hemma hos mig! Vad säger ni?  SKOJSKOJ säger jag! Hoppas ALLA kan!
Hör av er mina hjärtegull nu måste jag kila till träningen, Lina är redan där o kör dubbelpass, shit du e bra! PUSS

/ Sofies rumpa!

Vad önskas?
Postat av: Johanna

Men NEEEEEJ! Jag ska vara barnvakt på lördag!!!! Fredag istället?

2009-08-17 @ 18:30:38
Postat av: Anonym

jaag är på lördag, men de kanske du redan hajjat?!

2009-08-17 @ 19:55:19
Postat av: suffe

Yes Lina ;)



men neej jojo du skämtar .. =(

för jag e själv hemma på lördag bara. men om nån har nånstans att erbjuda på fredag? så visst för mig!

2009-08-17 @ 20:10:18
Postat av: Jojo

Neej, jag skämtar tyvärr inte :( :( :(

Vet inte om vi kan vara här, om dom ska till landet eller nåt, får höra efter. Vill inte missa igen... Plus att jag och Ida kanske åker tiiiidigt på söndagen. = Lördag, ingen bra dag! ;p

2009-08-17 @ 20:29:53
Postat av: IDA

lördag sounds horrible,. fredag däremot´ME LIKE<3<3

2009-08-17 @ 21:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0