SOFF: TOPPENKVÄLL!

Ni är verkligen verkligen bäst! Underbara vk:are! <3
TACK för en kalaskväll igår asså! Det blev en riktigt grym kräftskiva (osv). ÄNNU fler såna tack!

Men vilket skämt när klockan ringde imorse, fortfarande full då kan jag lova. Men när man väl kommit upp o börjar vakna till liv igen så blir dagen rätt kul. STACKARS Christofffer bara, han har verkligen fått stå ut med en virrig o flummig soffi precis heeela dagen. Mycket skratt dock. Eller vad säger du Steiiar?

Igår trodde jag som vanligt att jag var "nästan nykter". Ni vet hur jag brukar säga. Men sen inser man ju idag hur sjukt jävla full man va. Men det var en bra fylla ändå, perfekt full tror jag. Aja nu börjar jag mumla igen, jag ska dyka ner i sängen nu. Måste sova igen ett flertal timmar som jag missade inatt...  


Godnatt mina gullisar! Och åter igen tack för igår, vi gör allt så bra tillsammans<3


ps. Ida o Johanna landar nog snart, ååh ni kommer ha så bra! :)

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0