Sara: Klockan som ställer om sig själv!

Jag vill även som alla andra tacka för en helt supe(a)r bra helg!! tummen upp
Men det som har varit jävligt skumt är min väckar klocka... :s

I lördags morse när klockan ringer så snozar jag två gånger. När jag sedan ska stänga av larmet så kollar jag på klockan o ser att jag ställt klockjäveln en timma försent!! I panik ringer jag till Elin o säger att jag blir lite sen...

Senare på kräftskivan ska jag ställa klockan rätt och frågar tjejerna har jag ställt klockan på halv tio nu? 09.30? Alla säger JA. Precis innan jag ska lägga mig (04.30) tänker jag "hm, ska jag checka klockan nu, nej då kommer jag bara få panik över att klockan är så mycket" så jag gör inte det. 

När jag sitter på bussen på söndagen träffar jag en gamal klass kompis och vi snackar lite, och så frågar jag när dom öppnar resturangen som hon jobbar på. "Tolv" säger hon då, "men jag ska vara där klockan elva och fixa innan". Då börjar jag tänka, är inte klockan elva nu?? och jag smyger upp mobilen o kollar på den... 10.oo STÅR DET!!! Då har jag alltså gått upp en timma förtidigt och hunnit åka till vällingby!!! Fick gå hem till mamma en stund... Jag hade verkligen kunnat sova en timma till... suck

Jag förstår inte?! Två dagar på rad har jag lyckats att ställa klockan fel! Eller så ställer någon om den?


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0