Sara: Chrille 20 år!

Hejsan alla fina vk-are!
På fredag så fyller Christoffer Lukas Stolpe (aka Chrille/Lucky) 20 år och det ska firas!
Vi är välkomna, men ännu är det inte bestämt om hur det skall gå till. Kanske blir det middag+utgång eller middag+fest eller något annat alternativ :)

Jag o Sofie har kommit på en liten present som vi kan köpa om vi ska gå på middagen! (vet inte om jag ska skriva det här.. vi tar det sen)


Ni som tycker att detta låter skoj o vill hänga på kan ju skriva på kommentarerna!
pussar&kraamar

Vad önskas?
Postat av: Stella

De låter superskoj, men jag ska fira Queenie på fredag, men om ni går ut så skulle vi ju kunna höras då :)

2009-08-26 @ 12:53:02
Postat av: Sara

Juste! det kan vi göra :)

2009-08-26 @ 13:43:26
Postat av: suffe

you know im in!

och jag hoppas på.. FEST! hihi

2009-08-26 @ 15:40:33
Postat av: Sara

Jag tror att det lutar ditåt faktiskt :D

2009-08-26 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0