S: Sommaren är inte förbi!


Sommar i Waxholm!
StellaLinaFia¨


Min eftermiddag idag har tillbringats(rätt ida?) ute på baksidan i solen! Med tidningar musik o vattenmelon, helt underbart! Kan det inte få vara sommar ett tag till, är inte direkt redo för höst känner jag..

Och hurrni snart är det fredag och det var några som helst ville ha kräftskivan då istället för på lördagen, men då undrar jag om ni kommit fram till nånstans där vi kan vara? Har ni hört er för hemma och kanske kan komma med ett bra förslag hehe? Som sagt så kan vi iallafall vara hos mig på lördagen!

Nu är det dags för träning igen, Lina ses vi där eller jobbar du kanske? 
Puss&Kram Suffebarn 

Vad önskas?
Postat av: johanna

mina föräldrar ska inte bort, så här är det fullt hus tyvärr

2009-08-20 @ 17:57:19
Postat av: ida

haha HELT rätt :P

2009-08-21 @ 00:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0