Lina: Vill ha helg!

Trivs mycket bättre på helgen helt enkelt!

Ledig hela långa dagen! Och jag bara spenderar pengar på mina lediga dagar. Varit överallt känns de som. Drog först en sväng till outleten och där fanns de som vanligt ingenting. Va 2sekunder ifrån att få en p-bot. Kommer ut till bilen och kommer på at jag inte lagt i nån p-skiva. Ser att killen står och skriver vid min bil, jag springer dit och skriker här kommer jag. Han kollar på mig som om jag är dum i huvudet sen går han. Skönt för mig i alla fall!

Sen vidare för en lucnh med fielotta. Trevlig som altlid. Sen blev de Solna centrum, Kista och stinsen. Kom hem med lite smått och gott. Sen har jag även varit i brorsans garage och lagat pärlans radio, så nu jävlar e de party igen!! WWHHHHIII!!

Hunnit med att träna och klippa mamma nu på kvällen. Ocha varje gång jag klipper mamma så tappar jag humöret och blir så förbannad att jag inte får lust för nån ting. De är som hennes hår skickar ut dåliga vibbar till mig!

Nu ska jag nog sova av brist på annat! pössssssssssssssssss

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0