Lina: Torsdag, snart helg!

Igår va jag som sagt ledig, hjälpte mickan och daniel och flyttade i REGNET! haha men allt kom upp i lägenheten i alla fall! Sen bar de av till tandläkaren och när jag ändå va i sumpan tänkte jag busa lite med fia. Så gick in på hemköp och inhandlade en muffins och punchpraliner geischa (hur stavas de?) och mariann. Drog mig mot fias jobb. När jag va i trapphuset skickade jag ett sms.

"När man minst anar de vore kl 3 kaffet mycket godare med lite punchpraliner."



Sprang upp och ringde på fias dörr. Jag stog där med världens leende och Fia blev så förvånad och chockad och säger. Så där kan du ju inte skriva! Roligt va de i alla fall. Överraskning när du minst anar de!

Helgen blir fulltös. Såklart när man jobbar också. Suck!

Vad önskas?
Postat av: Fia

Jaaa, jag blev riktigt överraskad! Och väldigt, väldigt glad! :D Fick jag avundsjuka blickar på min godispåse resten av dagen då? ;) vet inte hur många gånger jag fick berätta vart jag fått dom ifrån :P



Så söt Lina! <3

2009-08-27 @ 14:00:10
Postat av: Lina

hahahah vadå hajade inte folk att jag bara kom förbi och lämnade godis, sjukt tycker jag. Fniss!

2009-08-27 @ 15:04:54
Postat av: suff

dååååligt, sådär har du inte ens gjort när du kommit förbi o hälsat på mig i stallet! ;)

2009-08-27 @ 17:33:10
Postat av: Lina

du har väl iaf fått pankakastårta på sängen när du fyllde år!? hahah ;D

2009-08-28 @ 00:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0