Lina: Nöjd över dissen igår..

Jag, mickan och daniel va på promenad igår. Vi började nere vid preem. Mickan skulle på toa och daniel skulle handla. När Mickan är klar står vi och väntar vid dörren då jag ser edward går från kassan med en äcklig bromma brud. Han skinner upp och säger glatt HEJ TJEJER! Jag vill helst inte möta hans blick, lägger armarna i kors och han försöker krama mig. Jag tar ett steg bakåt och säger nej tyvärr. Han tittar på mig frågande och blir knallröd i fejset. Tjejen bakom honom tappar hakan. Han blir jätte nervös tittar i golvet och säger aha, och går sin väg. TÖÖÖÖÖNT!

Mickan höll på att skita på sig. Hon va i helt chock över vilken diss de va. Mickan blev lika nervös som honom, haha!

De är sånt som "dom" kommer undan med, har lite strö vänner som egentligen inte tycker nånting, Men jag tycker nånting och jag tycker verkligen inte om dig! Väx upp!

Vad önskas?
Postat av: ida

hahaha det d'r kan ha vart det bästa jag har hört ever.. men varför hatar vi honom??? Blir helt skvallerkåt hära :)

2009-08-10 @ 12:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0