Lina: mår bara bra!!

Har inte hört ett ljud av ida och jojo så antagligen har dom hamnat på ett grymt place!! Hoppashoppas!

Vilket fall så har de varit jobb och träning för min del idag. En liten sväng till vby också. Och imorgon är man LEDIG!!!
Ska först hjälpa mickan och daniel och flytta lite. Sen får se om jag hinner med stan eller nått annat skojjigt för att sen bege mig till tandläkaren. Bajskorv helt enkelt tandställningshelvetet har gått sönder, så måste man punga ut onödiga pengar, suck! Sen sväng med mammi och träning!! 

 Nu under kvällen så har jag suttit på golvet och börjat mitt fina fotoalbum som jag ska skapa. Såg i tv tidningen tidigare idag att Linas kvällsbok skulle gå på tv. Funderade lite på om jag sett den eller inte. Slår på tvn när jag sitter på golvet och börjar titta. Världelös film. Töntiga skådisar och en töntig film helt enkelt. Vilket fall så är den slut halv 11. Men Linas kvällsbok skulle börja 8? Kollar tv.nu och ser att jag har kollat på en helt annan film, nån som heter krama mig. Och den va som sagt fruktansvärd så se den inte. haha nu är de natti för mig! hej hopp gummisnopp!


Vad önskas?
Postat av: Sara

Om det hjälper så kan jag säga att den andra filmen "linas kvällsbok" var inte bättre den! den var bara pinsamt töntigt dålig...

2009-08-26 @ 12:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0