Lina: Lördag och utgång.

Spårad kväl igår! Men kul hade jag. Roligast på donken kanske, låter fel men va nog sant.

Började kvällen på after och tog några glas, satt mest och glodde på turiser. Sen vidare till snaps där Fia och Hanna satt, vi som kom va Steiar, jag och Soffan. Efter de drog vi till sturehof, njaaaaa sliskgubbar och mina päron, jaja nu har man varit där så man slipper gå dit nått mer. Sen till utecompaniet. Inge vidare goda drinkar men gratis är gott som Hanna glatt sa. När de av stängningsdags bar de av till donken där vi spenderade en timma drygt. Jag och soffan flippade utanför och drog sen till white room, men Mr S va inte där så vi drog hem och låg i säng kl 5.

Upp idag och va på världens mysigaste babyshower. Pickis, du ska bli mamma. Helt sjukt, men är så glad för eran skull!

Även varit och sett Sommaren med Göran. Jisses en riktigt töntig svensk små rolig film. Helt ok, men ingen 100 poängare.


Nu har jag även legat på våran inhandlade spikmatta, smärta säger jag. Men får hoppas att de är så bra som dom säger!

Snart blir de sängen, för jobb på salongen imorgon. Puss och godnatt!

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0