Lina: Kluven.

Har ju blivit erbjuden en lägenhet precis bakom västermalmsgallerian på kungsholmen. De är en 1,5 för 4800 i månaden. Hyresrätt. Jag är as sugen, men allt är emot mina "principer". Har alltid sagt att jag aldrig vill bo i stan. Har alltid sagt att jag vill köpa lägenhet. Och dehär är precis motsattsen. Men man kanske ska se möjligheten istället för problemet som jag jämnt säger. Se möjlighet att bli självständig och testa på att bo i stan!? Är väldigt sugen på lägenheten nu, så ska ta upp de till diskution här hemma imorgon sen kanske de blir flytt om en månad?

Vad önskas?
Postat av: Anonym

2:a hand eller :)

2009-08-09 @ 22:56:59
Postat av: sara o lite simon

jäklar lina!! varför inte egentligen, bara testa lite iaf?? det går ju att flytta hem om du inte trivs! puss ( en kram ifrån simon, inte puss) ;)

2009-08-10 @ 02:10:42
Postat av: IDA

men kööööööööööööööööööööööööööööööööööööööör

2009-08-10 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0