Lina: kissnödig.. men orkar inte till toan...

Sitter här och stirrar mig blind i den underbara internet världen. Den som uppfann internet ska fan ha credd! Från de ena till de andra så hamnar man där och där, as kul! Nu ör jag också så kissnödig så jag håller på att spricka. Vilket fall känns de som lite bitar faller på plats, känner mig motiverad, vldigt motiverad. De blir ingen flytt, ska försöka hålla mig hemma, haha, blir ju rättså billigare så. Är nu inne på makeup igen. Blir nog till hösten nu hoppas jag. Utöka kontaktnätet och variera mig ännu mer, precis som jag vill ha de!



Fan vad roligt att ni vill vara med den 10 september. Så får ni säkert låna kläder från butikerna så vi spexar upp er as mycket. haha kanske inte ska lova för mycket här, men dröma och hoppas ska man alltid göra!

Goooodnight sweethearts.

Vad önskas?
Postat av: Johanna

jag vill bära haute couture!!! ;p :D

2009-08-12 @ 22:25:58
Postat av: Soffi

hahahaha! bra jojo, känn ingen press lina ;)

2009-08-13 @ 22:31:50
Postat av: Lina

ska göra allt jag kan!!!

2009-08-15 @ 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0