Lina: Känner ni samma som jag!?

Får panik på denna tråkiga och trista vardagen!

För typ två veckor sen va de inga problem med att ta ett glas vin på kvällen ÄVEN FAST MAN JOBBAR. Men nu känner ni? Typ sitter hemma, orkar inte gå ut, de är skönt under täcker framför tvn. Pratar inte om nån annan än mig själv. Precis så är jag! Men ändå så vill jag, men orkar inte. De är nog kukvädrets fel! Får panik, är de nån mer som har panik?
JAG VILL INTE BLI SÅHÄR TRÅKIG!

Vad önskas?
Postat av: J

VIFTAR MED HANDEN!!!!!

2009-08-18 @ 21:53:30
Postat av: IDA

håller me me me!! Tänkte på det senast igår, ska vi inte gå till kelis och iaf ta ett "hejdå-sommaren-glas"?! Inget annat vore rätt!

2009-08-19 @ 11:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0