Lina: Har fått världens bästa present!

När jag fyllde 18 fick jag världens bästa present, den bästa jag kommer minnas och som jag aldrig tänker göra mig av med. Jag fick den av mitt hjärta Sofie. Dom flesta har nog sett den och bläddrat i den. De är en "pärm" full med foton, alltså minnen! Mår så bra när jag bläddrar i den, vilka fina människor jag har omkring mig! Denna pärm går inte att ersätta mot nånting! Den är värd allt, Tack Sofie uppskattar denna present jätte jätte mycket!


Vad önskas?
Postat av: Anonym

Du e göllig! :)

Nu blev jag sugen på att bläddra i den.. Jag får nog ta o våldgästa dig snart! hihi

2009-08-17 @ 16:53:05
Postat av: suff

jag missa visst o skriva i namn. för er som inte hajja att det var jag :)

2009-08-17 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0