Lina: Go och gla KEXCHOKLÁ!



Jag tänker på dig Jojo, för att du är sjuk och jag tycker du ska bli frisk!
Jag tänker på Sofie, och undrar om hon hittat nån film?
Jag tänker på Stella, och undrar var hon håller hus?
Jag tänker på Ida, är hon på dejt? Nee de va imorgon, jobb kanske?
Jag tänker på Sofia, och undrar om hon ligger under ett varmt täcke på kungsholmen?
Jag tänker på Sara, och undrar om hon stänger DEA? I så fall hemgång nu!?
Jag tänker på Nicole, för att hon är i falkenberg, eller va igår i alla fall?
Jag tänker på Mickan, och undrar om hon ligger på BB?
Jag tänker på alla i k:fem och blir glad för att dom får gå hem nu.

Jag tänker på mig själv, DU MÅSTE FAN TA EN DUSCH DU ÄR SVETTIG!

XOXO Gossip girl. När fan börjar de serien igen försten?

Vad önskas?
Postat av: Jojo

<3 <3 <3 <3 <3

Jag tänker på dig och diggar dig stenhårt, fastän du är svettig och säkert luktar apa ;D

2009-08-11 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0