Lina: En helda i stora staden.

Gick upp rätt tidigt i morse och skulle lägga mig på spikmattan för att vakna till liv, Fjärde dagen jag ligger på de och helvete vad ont de gjorde. Pallade knappt två minuter, annars har jag legat 10 liksom. Vet inte om man börjat bli öm av skiten nu, de som ska vara så bra!?


Va lite turistig i huvudstaden!

Vilket fall så drog jag mig i stan för att glo lite i affärer med följd av en lunch med steffie peffie leffie. Riktigt mysigt med mat på Friday´s och sol i humlegården. Hoppas vi kan styr halmstad nu, vore ju roligt att träffa mannen!



Mötte sen upp Soffan för att köpa träningsskor som vi letat efter ett bra tag nu. Men icke! bajs korv får träna i mina trasiga skor idag med :(

Dags att byta om till träningsoutfiten, vi hööööörs!

Vad önskas?
Postat av: Fia

Du råkade inte se Peter som gick i min klass förut uppflugen på någon hästrygg? ;)

2009-08-05 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0