Lina: Dör i sängen just nu.

Full fart på salongen idag. När de är full fart så är de tur att man inte känner hur man mår. Så fort man sätter sig ner kommer allt. Kan vara soffan som smittat mig eller nån annan? Vilket fall så håller jag på att bli förkyld, men knaprara alla piller som finns så hoppas de blir lindrigt! ska snart släcka lampan för att sova, back in k:five tomorrow. Saknar mitt kära k5 och alla kära moggisar när jag inte är där!

Föresten så drar jag till halmstad nästa helg så kommer svika kräftskivan på landet tyvärr! Men förhoppningsvis kommer de ju en till!

Ska slagga nu, imorgon kväll blir de grill hos Mr S, dejten vi väntat på ett halvår? haha puss!

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0