Lina: Blir så trött!

Varje gång jag kommer hem såhär på kvällskvisten med the pearl så är alltid parkeringen full. Och varje gång blir jag rasande, för folk kan varke köra bil eller PARKERA.

Vi har ju en så kallad sneak. Där man inte får parkera men alla gör de endå. De är nån slags avlastningsplats som inte lastar ifrån. Där får man lappar på bil rutan från finnen ovanför. Tänk då på att han har "hand om" buskarna runt denna sneak. Han tror liksom de är hans sneak. För när hans son ska komma över helgen från finland eller vad vet jag, då ställer han ut sin bil där tills hans son komemr och då står sonen där hela helgen. är de ok?



Vilket fall så har jag och pappa fört vidare denhär fejden. Men vi har inte mer än rätt! På denna parkering som alltid är proppfull på kvällen och tom på dan har vi en sto jeep. Föraren till denna jeep tycks väl inte få in den i garaget så han kan palera hur han vill. Vi har redan satt en lapp på honom om att han vunnit första pris i prakering i området. Idsg har han ställt sig i mitten på två rutor! Så att tre bilar får plats på den raden istället för två. Så jag komemr hem skriker lite om att vi måste skriva lapp. Då säger pappa att nää vi ställer bilen där istället. Och tack jag vet pärlan, den är ju liten. Så den går in i denna "ruta" men är ca en dm från hans dörr. Men vadå han har ju ställt sig med så mycket svängrum på andra sidan så han kan väl gå in genom den drren!? Vilket fall de är fejd!

Vad önskas?
Postat av: Johanna

hahahhahahahhahaha, jag älskar dig lina! skrattar så jag kissar på mig!!!! (fastän det kanske är rätt jobbigt å inte så kul) men ändå! hahahahhaha

2009-08-18 @ 17:31:59
Postat av: Lina

hahaha vad du är söt! ;D Bästa va att jeepen va borta i morse, och de gick inte att gå in genom förar dörren!

2009-08-18 @ 17:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0