JOHANNA: Vingårdar, rökta räkor och solsolsol!

Hej min älsklingar!
Här kommer en kort (men intensiv) solig hälsning från Gotland! Här leker livet och dagarna bjuder på mycket sol och många skratt. Äter och dricker gott (mest hela tiden), vinner förhoppningsvis på triss, äger alla på mitt nya favoritkortspel som jag inte minns vad det heter, slappar busar och leker på stranden, sover gott trots svalungar precis utanför fönstret, promenerar, myser, njuter... och saknar er förstås! Så jag hoppas att ni saknar mig lite också! Hoppas att ni mår fint trots lite förkyldning, depp och knäppa killproblem (väntar mig en utförlig uppdatering från samtliga berörda när jag kommer hem)! Vi ses snart!

<3 /J.

Vad önskas?
Postat av: IDA

åååh, hjärtis.. va kul å höra från dej, mm låtr so du har det underbart. Vill också ut på landet och bara andas in lite lugn!



Love u sweetie, fiortsätt ha det underbart. Saknar dej jättemkt såklart!!

<3<3<3<3<3<3

2009-08-06 @ 11:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0