JOHANNA: Smuttar på en kopp "Tyck-synd-om-mig-té"..

Ja, det heter faktiskt så. Skit smakar det också, men vad gör man inte?

Blev alltså hemma från dagens arbetspass. En snäll kollega kunde rycka in, vilket var mkt uppskattat, men fan.. Jag har verkligen ingen lust att vara sjuk!!! Anstränger mig stenhårt för att bli frisk helst tills imorgon, men senast på fredag. Tänker banne mig inte missa en hejdundrande kräftskiva för en råpissig förkylning (visste ni att det stavas så? Jag trodde att det stavades med d, alltså förkyldning).

Annika är också sjuk, hon ska till läkaren imorgon så förmodligen får jag min livsprognos då, eftersom vi troligtvis har samma virusinfektion.  Coolt om det vore svininfluensan och man kunde ta den med en klackspark.. Men så lär väl knappast vara fallet. Varför skulle liksom jag få någon cool influensa för? Jag kunde ju inte ens få lite solsken i Stockholm... eller ett välsmakande té. Allt har bestämt sig för att vara skit i min värld för tillfället, eller nästan allt iaf. Finns ju några ljusglimtar; så som glass, ni tjejer och prinsen <3
 
... Allra bäst vore om samtliga kunde få tummen ur arslet och blogga lite också, så jag har ngt att underhålla min tråkiga hemmakväll med?! Alternativt skicka roliga, uppiggande sms... Det vore fint.
Tack på förhand!


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0