JOHANNA: Så sant, som det var sagt..


Då var man alltså hemma och första skoldagen är avklarad. Känns sådär va... Är pangtrött (kan man vara det?)
efter alldeles för timmars sömn och alldeles för många timmar gnatande om den nya kursen. Egentligen ska det ju bli skitkul med psyk, men allting känns lite motigt just nu.

... Eller det är så mkt blanade känslor; jag saknar solen, stranden, värmen, maten och till och med min spritförkylning (!), men längtar massvis efter ER och prinsen! ♥ Så vi får väl ses snart va? Känner att jag skulle behöva lite positiv energi och så vill jag givetvis höra om hur ni har haft det medan vi har varit borta (hur mkt ni har saknat oss, hur avundsjuka ni har varit, hur kallt det har varit i Sveirge osv ;))! Ser fram emot det!!!


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0