JOHANNA: På bättringsvägen...

Ja, då promenerar man längs med bättringsvägen iaf. Fortfarande hängig, hostig och snorig men ingen huvudvärk och ingen feber idag. Alltid något! Jag känner mig less på att sitta hemma och göra ingenting nu och ser fram emot att kunna röra mig utanför dörren den kommande veckan. Det blir tidiga mornar, jobb, förhoppningsvis ett par trevliga stunder med vänner & prinsen och minsann lite pirr och planering inför söndag, eller hur Ida? :D Btw Ida, jag är inte alls ledig på fredag... Jag ljög. Jag är ledig på torsdag. Men slutar kl 15:00 på fredag, så det finns tid ändå?

I övrigt så har jag fått reda på att jag ska göra min psykpraktik på St Göran i höst - nära och bra! Vet dock inte vilken avdelning jag hamnar på, så det återstår och se. Känns rättså spännande faktiskt. Jag ser fram emot skolan och skolstart. Under tre månaders "ledighet" hinner man längta tillbaka litegrann, tro det eller ej. Det ska bli himla kul att träffa alla igen!

En annan sak som ska bli himla kul är att få läsa och se bilder från helgen, så bring it on! Jag är stolt över Lina som uppdaterat gaaanska flitigt, men ni andra borde skämmas! ;) Ni kan väl inte fortfarande vara bakis, eller? Pratade kort med Ida igår och har förstått att det blev jättelyckat iaf. Är suuuperavis på er, så ni får lova att vi har en till kräftskiva denna säsong? Okej??! Som tur är så har jag haft min älskling här hos mig hela helgen, och blivit riktigt ompysslad med glass, te, mackor och puffade kuddar, så jag har inte bara deppat. Lite har jag mått som en prinsessa också. Tack älskling! ♥

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0