JOHANNA: Då var det dags

Jag har precis sagt hejdå till prinsen (ochuschfyblävaddetärjobbigt!!!) och nu sitter jag och väntar på transporten till Arlanda. Känner på mig att Ida kommer att ringa när som helst. Pirrigt! Jag har vägt min väska förresten, 0.5 kg övervikt - är dem hårda på sånt? Hoppas inte! Vill bara att allting ska flyta på nu..

Jag tror det här kommer att bli en underbar vecka, även om det lär finnas inslag av lite längtan och lite saknad, som alltid. Ser dock fram emot att tillbringa lite kvalitetestid med älskade Ida :) Och vi andra, vi får ses så snart som möjligt efter att vi är hemma igen! Och före dess så hörs vi av, right?! Sköt om er nu, tjejer! Vi ska sola & bada fär er med ;p

Puss & kram /Johanna

P.S. Tack för igår förresten. Även om det blev lite kort, så hade jag himlas trevligt. Jag har en ihållande huvudvärk som ständigt påminner mig om detta ;D D.S

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0