JOHANNA: Checktext

Då var sista arbetspasset avklarat och nu nalkas en hejdundrande skön semester - som jag har längtat! Ändå var det lite blandade känslor att säga hejdå till arbetskollegor och kids... En gnutta ledsamt till och med. Men imorgon vid den här tiden är jag säkert på att jag har helt andra känslor... Sneglar på klockan och drar slutsatsen och en av känslorna lär vara paniiiik för NU (imorgon vid den här tiden) LYFTER VI :D :D :( :( :( Ida, kör vi en wirre innan eller? Kanske två? Lär behövas! Är en aningen skeptiskt till att vi två ska flyga tillsammans, men men, "det löser sig nog". Hmpf. I övrigt känner jag bara pirr pirr och åter pirr. Jag har packat ned, packat upp, packat om och packat ned igen, ändå har jag säkert glömt hälften och samtidigt packat ned alldeles för mycket. Som vanligt med andra ord? :D Nu fattas bara ett antal hejdå-kramar, en sista natt med älsklingen och öhm, PASSET.. men det kommer, det kommer. Det här blir nog en bra kväll!

Puss!


Vad önskas?
Postat av: Sara

Nu är ni där i grekland.. jag är sååå avis :/ hopas ni har det suuperbra! <3

2009-08-26 @ 13:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0