JOHANNA: Allt jag önskar mig nu är soligt väder

Kl. 05:00 går bilen imorgon. Mot Nynäshamn, mot Gotland, mot Rone, mot en hel veckas semster! Det ska bli hur skönt som helst! Visst vore det väl trevligt med en och annan  kvällpicknick på stranden, god mat och långa sovmornar, men vad jag önskar mig allra mest just nu är ändå soligt väder. Det känns som om så länge solen är på min sida, så kan inte den här semesterveckan bli annat än lyckad (så nu håller vi tummarna)!

Jag har verkligen sett fram emot v. 32 och ledigheten, men samtidigt känns det lite tokigt att åka nu, när alla börjar komma hem.. Det är väl bara jag och Sara som är på vift den kommande veckan? Dröjer med andra ord några dagar ytterligare innan vi alla är helthelthelt samlade - något att längta efter att glädjas åt (kräftskiva den 14:e!?)! Fram till dess kommer jag att sakna er här hemma apmycket! Jag hoppas att ni får roligt, men inte aaalltför roligt, okej? See you in 8 days, sweetepies. 
 
(Ida, håll mig uppdaterad om allt, särskilt Mr Bonnbränna-flakmoppe-"go go"bur- oskuld-Jehovas-hemlig agent-108 år på nacken-läderpiska- you name it!! Vi rings!)

Puss och kram och annat gos /J.


Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0