ISA: So loong!!

Är så bakis men tack för en aaawsome natt igår tjejer, på ngt vänster blev det riktigt trevlans och kunde inte haft en bättre sista-augusti-kväll i swe!! NI ÄR BÄST BÄST BÄST, älskar er verkligen av hela mitt hjärta!

Men jag har jättebråttom nu för klockan har blivit mkt och jag har en del saker kvar att göra innan det bär av till Kreta! Vi messar om var vi hamnar och ifall det blir samma som där ni var, räknar jag med att ni kommer hjälpa oss att plocka russinen ur kakan så vi får ut det mesta och bästa av den här trippen ;);)

Sköt om er nu ÄNGLAR!!

ONETWOTHREEFOURFIVESIXSEVEN<3

Vad önskas?
Postat av: IDA

menar såklart IDA men hinner inte redigera :P hahaha

2009-08-23 @ 12:09:27
Postat av: Sara

bra dära! ;)

2009-08-26 @ 13:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0