FIA: Varit lite passiv...

Hej alla glada!

Känner mig lite dålig för att jag varit lite passiv här på vår älskade blogg :( Har haft mkt på jobbet och folk som springer omkring bakom mig, passar inte riktigt att sitta o blogga då liksom ;) Men skärpning ska ske! Nästa vecka kommer dock att bli ett större helvete än denna så vi får se hur det går :S Till att börja med ska jag i alla fall läsa igenom alla inlägg som jag missat, älskar teckningen som du gjort Soffi! Störtskön ;D

Sitter här nu, är ashungrig, lunch snart. Är grymt taggad för ikväll, KRÄFTSKIVA!!! Kastar mig iväg vid 4 så jag är framme hos er vid typ halv 6 någongång.



TAGGA TAGGA TAGGA!!! :D

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0