FIA: Naaaaaw

Hur kunde jag glömma berätta?! :P

Var hemma hos Stefan igår en kort stund innan jag skulle åka till stallet och då säger han att han hade en liten present till mig... Naaaw liksom! Som ni alla vet så tappade jag ju bort min plånbok förut, vad var det som jag var mest ledsen över? Min "Shit Happens"-pin! Vad fick jag utav Stefan???

Exakt! Han hade köpt en pin till mig med texten "Shit Happens". Mitt ord ju! Han var jättesöt, typ "jag kunde inte hitta en exakt likadan, men jag hoppas du tycker den här är ok..." Ok?! Han hade suttit o letat på internet och beställt den från USA, tydligen en orginalkopia som Marinkåren haft under Vietnamkriget (alltså min e ju inte använd). Njaaa, inte helt nöjd ;) Jättegulligt, blev helt rörd!

Aja, var bara det jag skulle säga ;D

So long <3

Vad önskas?
Postat av: Sara

åh vad gulligt av han!:)

2009-08-28 @ 10:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0