FIA: Jaha..

Jaha. Snacka om allt eller inget. Nu är alla tidningar skickade till tryck, har gått 4 timmar sen sista tidningen var iväg och jag är redan uttråkad och rastlös. Kan i och för sig bero lite på att jag i stort sett inte gjort så mycket mer än stirrat in i en dataskärm och gjort, nja, inte så mycket. Nickat - jao, det har jag i o för sig hunnit gjort en del ;) Aja, en kvart kvar sen kommer far min och hämtar mig!

Hakar på tidigare spår på bloggen. Tack för denna helg flickor, har haft jättekul! Känns som om den har vart lång, vi har hunnit med mycket :) Mer helger som denna önskas ;D

Nope, tror jag ska börja stänga ned. Det är jag värd, eller hur? :P

Puss & kram

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0