FIA: Häcken full med jobb!

Skjut mig! Tryckvecka = helvetesvecka! Kul att man har två veckor i månanden när man är så där jättesocial och trevlig. Not.

I vilket fall, sitter här nu och knappar på datorn. Mail droppar in lite nu och då, en fråga eller två från produktion som man ska försöka klura ut. Ont i huvudet, ont i nacken, ont i axlarna, ljumsken, foten. Sen har jag lite ont i fingerspetsen oxå på mitt högra finger sen jag stack in pinnegrejen på skärpet där. Inte med flit så klart. Hmm. Trött, nedstämd, irriterad. Allt känns prima nu helt enkelt, inte alls bitter. Haha, hör hur jag låter! Bitterfittan numero uno! ;)

Nä, nu ska jag stänga ned skitdatorn och hoppa in i duschen. Juste kanske ska nämna att datajävlen typ har virus oxå, eller egentligen är den bara överfull så det är därför som allt går så långsamt, men det känns lite bättre att skylla på något lite "allvarligare".

Imorn är det ridning som står på tapeten, undra vem man får. Känns lite blandat det här med ifall jag inte ska rida kvar på Virri. Jag tycker ju så otroligt mycket om den hästen och jag tror verkligen att han skulle kunna ta sig i kragen och bli riktigt duktig, men frågan är om jag orkar vänta i 3 år för att vi ska kunna bli någonting. Jag är trött på att vara skitnöjd efter ett program och tycka att Virri aldrig gått bättre men sen få 54 %. Kul? Nja, så där va! Jag är trött på att komma sist ;) Dom två första gångerna nu så har jag suttit på en pålle som heter Night Rider (haha, schysst namn!)  Får se vad som händer och sker... Aja, keep you update ;)



Min prins, han är så vacker!

xoxo


Vad önskas?
Postat av: Jojo

GLAD att höra ifrån dig, hjärtis! Kämpa på med jobbet, du är så duktig! Kul och höra updates från stallet också. Mer sånt! :D (haha, hästabstinens..! tragiskt)Ouss och kärlek och blås på fingret (känns liksom lite äckligt med "blås överallt", eller hur? vet inte varför men det klingar oskönt)

2009-08-18 @ 21:57:32
Postat av: IDA

Fia han heter ju PLUTTIS :(

och duschar du på jobbet?!

<3<3<3 telepaterar över all min medkänsla och kastar med manen bara för dej min drottning =)

2009-08-19 @ 11:06:43
Postat av: IDA

Fia han heter ju PLUTTIS :(

och duschar du på jobbet?!

<3<3<3 telepaterar över all min medkänsla och kastar med manen bara för dej min drottning =)

2009-08-19 @ 11:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0