Fia: Börjar bli sjuk...

Känns som om jag håller på att bli sjuk :( Fryser, ont i huvudet, ont i kroppen och allmänt trött. Har känt så här hela dagen typ... Suck, orkar inte bli sjuk nu, jag som ska bowla och allt imorn ;)

Såg Lina att du skrivit att helgen skulle bli fullsmäckad, vadå? :P Chrilles födelsedagsfest imorn (som jag tyvärr inte kan komma på :( ), några planer för lördag?

Ne, ska återgå till att tycka synd om mig själv. Skickar en tanke till er alla andra och hoppas att ni mår bra! Ida och Jojo, e inte så lite avundsjuk på er, men ni förtjänar det :)



En liten ynklig puss till er alla!


Vad önskas?
Postat av: Lina

Får se om jag ska med på chrilles fest, men de lutar nog åt de hållet. Annars ska jag fira Sampa i k:fem. Sen är de fest hos Annso i k:fem på lördag med utgång på garbo, men funtar på att vara nykter, allt kommer blimycket lättare då, eftersom jag jobbar...

2009-08-27 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0