Sara

Hur bra kväll som helst!
 
Efter min fixardag var det dags att åka in till staden för att möta Ingrid. Så vi gick till gården och dracka några glas vin :) Under den tiden hörde Pontus av sig så vi bestämde att vi skulle mötas upp och ta ett kvällsdopp, och det gjorde vi! Jävligt kallt men väldigt mysigt... Efter pratade vi lite om att han åker och att jag åker och så sa vi att jag skaffar kille nu så tröttnar jag efter två år lagom tills att han kommer hem igen (tror att det är så för mig nämligen...) så det blev vår plan :) Bra avslut på denna sommar! På lördag blir att avskedsfirande för mig Niklas och Fia, sen är det bara två veckor kvaaaaar!
 
 

Vad önskas?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0